fredag 15. juli 2016

Et formålsløst kort.

Det deilig å frotse i det litt pompøse og lage noen
 kort man selv aldri kunne finne på å gi til noen. Det er ikke så vanskelig å finne
 noen som har en annen smak å prakke dem på:) ellers ender de på basar.


Den underste fjonge firkant diesen er fra Sizzix
Hjerte diesene er fra ebay.


Øyenstikkeren er et smykke annheng fra Nille som jeg har klippet hode av.
Blonden husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt.
De små bling blomstene er og fra Ebay.
Ja jeg vet, jeg burde støtte den lokale hobbybutikken men dette er tross alt 
frotsing i det pompøse..


kartongen med en ganske fin og ruglete overflate har jeg arvet av ei grei dame 
som har drvet reklamebyrå. hun er en kilde til al verdens fabelaktige papirer
 jeg ikke kunne drømme om å få tak i selv.De to neste lagene er fra ferie i Croatia
 og det nest ytterste er fra Norway design.


Innsiden med skrivefelt og nok et hjerte.
Du verden så hjertelig jeg var i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar