torsdag 28. juli 2016

Papirdesign ark på "vranga"

I det siste har jeg holt på  med en del dåpskort, babykort og andre "søte kort".
det har gått med en del Pion design, Papirdesign, Kort og Godt og Maja design ark.
Jeg har jo anskaffet dem nettopp fordi di er søte, men plutselig ble det nok.
 

Det var da jeg kom på hvorfor jeg er så glad i dobbeltsidige ark. noen produsenter
 lager til og med en bord på baksiden av reklamefeltet. det er ekstra gjevt!
Her er tre Papirdesign ark. øverst er baksidene og forsidene unders.
 

Koste meg med å lage et litt mer grafisk og røft kort med paneler
 i gult,gull og brunt.
 
 
Et bånd fra Papirdesign som passet perfekt til kortet siden teksten er brun
og ikke for snirklete.
 

Dies fra Die-Namics kjøpte jeg på Hobbykunst.
 
 
Brun glanset kartong, gull kartong og skrivefelt er fra en reklameblokk
 som jeg har fått og ikke vet produsent av.
 
 
 En diger tøff knapp fra posesalg på husfliden.
 
 
Knapper som Mor har hatt liggende fra den gang Bestefar drev butikk.


Innside med skrivefelt og en pengelomme som er nesten lik et av panelene
 på fremsiden.
 

 
 
Med dette kortet deltar jeg på utfordringen:
 


3 kommentarer:

  1. Så herlig kort i fine bruntoner.
    Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  2. Jeg bruker nesten alltid bare baksidene jeg;-)
    Kjempeflott kort du har lagd med baksidene.
    Takk for at du ble med på utfordringen til papirdesign i sommer.

    SvarSlett
  3. Fint kort :)

    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett