fredag 28. oktober 2016

Jeg har gått på kort kurs....

 



 
 
Jeg mener bestemt å ha hørt noen si at det er bra å utfordre seg selv
 til å gå ut av " confort " sonen å prøve noe nytt. Kan det være nødvendig det da?
 

My spase!!!
 
 
Kurset ble arrangert av Hobbykunst
 
 
 


Hmm jeg fikk plutselig Tante Sofies sinnasang på hjernen...
   

 
 
 

Denne sløyfen har jeg ikke kommet på selv om jeg har disene. God ide!
 

 

Jeg hørte noen si at det er lurt å kjøpe en blokk med papirer for da matcher de hverandre...
Vet ikke helt åssen Kaiser Craft definerer det å matche..
 
 
Kort med boks istedenfor pengelomme var nytt for meg. 10 poeng!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 

Har Amerikanske sommerfugler tentakler?
 

Liker sommerfugl banneret og vimpel disene:)
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Kjekt med kurs, og mange fine ting du laget. For mange år siden hadde jeg fått dilla av å pynta notatbøker, så det var stas å se din med herlige farger og nydelige fargelagt stempel.
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett