fredag 23. desember 2016

God Jul! enkelt og greit.




Dette er sånne kort som jeg er veldig glad i å lage fordi det er såpass
 enkelt, rent og symmetrisk at det er papirene og disene som "gjør" hele kortet.


Dette er "negativen" av en hjerte dies som jeg har brukt for å få litt vindus effekt.
som jeg har poengtert ganske ofte synes jeg det er supert å stanse ut die cuts av reste 
ark.Til og med når det et så lite igjen at det bare blir deler av snøkrystaller som her.


Inni kortet er det kun et enkelt skrivefelt og et par snøkrystaller .
Liker å ta "inn" litt pynt fra forsiden i kortet men holde det veldig enkelt.


Jeg er så glad i God jul disen min! den sier akkurat det nødvendige så jeg 
slipper å bruke tekst stempler som jeg synes er for "klissete "eller intetsigende:)



Produktliste:
Sølv kartong og rødt papir fra reklameblokk.
Hvit stripete bazzil.
Mønsterark fra Papirdesign.
God jul dies fra Papirdesign.
Andre diser fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
Papirdesign. Jul.





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no. Flott julekort med rene linjer!
    DT Julia

    SvarSlett
  2. Enkelt og delikat julekort. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin juleutfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett