mandag 15. august 2016

pynta syltetøyglass.



her har jeg et glass som min mann kjøpte på farmers market med noe
 helt gyselig sjokolade pålegg. det er et litt koselig glass som buer utover og
 har et prega jordbær på toppen. (Glemte å ta bilde før pynting)
Jeg fylte det med godteri og pyntet med hvitt, gull og lilla og gav 
det til mor til morsdagen. Når pynten forfaller så kan hun bruke det om
 igjen til syltetøyglass.


Lokket har en liten fordypning der en av de runde disene mine passet perfekt
Tre bladet er fra Ebay og eukalyptus kapslene fra Søstrene Greene.


Sommerfuglene i lilla, mors favorittfarge er fra Litle B.
Blomstene er fra Papirdesign.
Blondene har mor kjøpt til meg i Frankrike.


Papiret glasset og lokket er pyntet med er fra Hot of the Press
Nå på salg hos Hobbykunst.
Jeg synes det er greit å kunne lage noen sånne små ting av syltetøys glass 
som er lit ekstra fine i formen eller har pregingn ell. for å gjøre det enda lettere å bruke til syltetøy senere er alt papiret festet med dobbeltsidig tape så ingenting er limt fast på glasset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar