søndag 29. januar 2017

After eight eske.


5 After eight esker på bestilling og 10 til basar. Jøje meg det er mange esker.
Det som er bra er at jeg får brukt en del mønsterark som jeg ikke helt
har likt så godt til kort. jeg har blant annet en del "maskuline" ark liggende.
(jeg lover å ikke poste mer en 10 i alle fall):)


Tekst on topp: Big and warm gratulations on Your day.


The teks tin front: Men are like vine. Age makes the bad ones
sauer and the god ones even bether.

Siden de fleste gevinster på basar er mere av det kvinnelige
slaget så kan jo godt After eight eskene være maskuline.


Ther is room for a personal greeting  on the back.

Baksiden har god plass til en liten hilsen.Når jeg fikk brukt
det grå og det turkise arket sammen med bursdagstekstene
så ble jeg ganske fornøyd. Synes det grafiske grå mønsteret
gjorde seg som front mot det turkise. Disse tekst arkene er jeg
heller ikke så glad i men her er det mye dem og bilen som
gjør boksen tydelig maskulin.


Produktliste:
Kant dies fra Litle Darlings.
Tekst og motiv ark fra Kort og Godt.
De andre arkene har jeg kuttet av stripen på så vet ikke produsent.
Grå "knotter" fra Nille.
Borrelås fra Rayher.

Med denne esken deltar jeg på disse utfordringene:






9 kommentarer:

  1. Great masculine project! Thank you for joining the girlfriends this week at Little Red Wagon! :)

    SvarSlett
  2. A brilliant and unusual shaped card. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT.

    SvarSlett
  3. I love this project! Perfect the gray and blue combination and great text. Eli for AFSC

    SvarSlett
  4. Wow! Your shaped card is awesome! I love the colors and it is perfect for a guy! Thank you so much for sharing it with us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

    SvarSlett
  5. Beautiful work. Thanks for playing with us at Craftyhuzelnut's challenges. Hope to see you again soon. Hugs Agnieszka DT

    SvarSlett
  6. This is fabulous, thank you for joining in at AFSC this month
    Mary

    SvarSlett
  7. Perfect box card for a guy. Very masculine. Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
    ♥ Lena, DT
    Lena’s Creations

    SvarSlett
  8. Great project for a guy. Thanks for joining us in our Masculine card challenge at Aud Sentiments
    Julie T

    SvarSlett
  9. This is a great masculine project. So creative! Thanks for sharing with us at Aud Sentiments Challenge Blog!

    SvarSlett