søndag 1. januar 2017

Valentineskort

 
Jeg kjenner tante Sofie i meg våkne..
Jeg kunne sagt meget om hva jeg synes om innføringen av amerikanske
 skikker her til lands! Men jeg skal la være. Dette kortet er altså ikke til
 min mann.vi har vår egen dag ,bryllups dagen og den feirer vi!
 

 
 

Jeg har valgt å bruke et stempel:) det er nye takter.. og dette var den
minst verste teksten jeg hadde bortsett fra Gratulerer (som jeg liker) 

 
Hadde litt rester av papirdesign papir med hjerter på fra jul og det går vel
 fint til Valentines dagen også. Å så underbygger det hjertekransen ganske fint.




Jeg er ganske glad i å bruke innlays. men med denne diesen er det litt
 av et styr det er nesten ikke to hjerter som er helt like så det er
 mildt sagt et puslespill å finne de rette:) 
 

 
På innsiden er det skrivefelt og litt av en hjertekrans samt en liten
lomme til gavekort.
 

 

 
 
Produktliste:
Of white og rød Bazzil.
Mønster ark fra Papirdesign.
Mønsterpapir fra Pion design.
Bånd fra Rayher.
Dies og stempel fra Ebay.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 



6 kommentarer:

  1. Romantikk kan være så mangt, så fascinerende at du har valgt og lage kort til en dag du ikke har tro på (Men du har kanskje fått en bestilling?). Men nå skal det sies at jeg tror nok vi deler syn på denne amerikanske tradisjonen. *flirer* Synes kortet ditt er råflott og det kan jo gis bort en hvilken som helst dag for og kanskje gi partneren en liten oppmuntring også. Liker det når kort blir anvendelige til mer en en ting slik som ditt her.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  2. A really lovely creation for our first challenge of 2017, many thanks for joining us at Allsorts.

    B x

    SvarSlett
  3. Et veldig flott kort med masse hjerter:) Kan igrunnen gis bort til flere anledninger synes jeg:)
    Takk for at du scrapper med oss i kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  4. Et flott kort, som flere nevner her kan gis til flere personer, ikke bare til en mann :-D
    Takk for din deltagelse hos oss i papirdesign.

    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  5. Så søtt valentinekort ♥
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  6. Sikke et skønt kort, det oser af romantik.
    1000 tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen.
    Mvh DT Gitte

    SvarSlett