onsdag 26. april 2017

Restekort fra Påske produksjon med en sløyfe fra 90 tallet:)


På dette kortet har jeg brukt rester fra påske kort og poser Det var i påske prosessen jeg oppdaget at noen helt enkle sorte stempler kan funke for meg også selv om jeg skjelver som et ospeløv. Å så Gull spray da hehe veldig utypisk meg( Kan fort bli typisk...) I morra må jeg kjøpe en ny :)


Men det morsomste med kortet er sløyfa! De som er gamle nokk
til å ha flyttet hjemmefra på 90 tallet husker nok de som regel
sorte seksarmede lysestakene på en meter som nærmest var obligatoriske!


Å så pyntet vi dem med digre sløyfer med ståltråd
i slik at de fikk en fluffy og fin fasong... Dette er en av de sløyfene... 


Jeg har flyttet den med meg i påskepynten fra leilighet til leilighet
og bare ventet på at jeg kom til å trenge den en dag... Vi har
en monumental Veggen hylle fra 70 tallet på veggen og en 80 år
gammel dame sine originale 70 talls gardiner så jeg lever mer eller
mindre etter regelen om at ca hvert 30 ende år så blir ting inn igjen...


Inni kortet er det et skrivefelt og litt av samme pynt som på
forsiden ble en pengelomme med en mini 90 talls sløyfe på:)


(jeg håper alltid at 80 og 90 tallet skal gå i glemme boka men
det kommer ubønnhørlig tilbake...) Men nå har jeg i alle fall
brukt op sløyfa mi så den slipper jeg å bruke til pynt igjen:)
 
Produktliste:
Lysegul, gul og mørkegul Bazzil.
Hvitt og gull papir fra reklameblokk.
Gul glitterkartong fra Rayher.
Mønsterark ukjent produsent.
Ramme diser fra Papirdesign.
Sommerfugl dies fra Sizzix.
Blomster fra Wild Orchid.
Tekst printet på kartong.
Sløyfe fra 90 tallet.
Gull spray fra Heidi Swapp.
Blomster stempel og blomster dies fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



9 kommentarer:

  1. Gult er kult!
    Herlig kort du har laget!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Beautifully created card with all the pretty details....thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    SvarSlett
  3. Oh so pretty! Love your choice of color and design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Silhouettes’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  4. I'm back again with a different DT hat on ... lol! Your card is so striking and perfect for this challenge! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘The Letter B’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    SvarSlett
  5. Beautiful creation inside and out. Gorgeous ribbon and flowers. Thanks for joining the Sisterhood's "Letter B" challenge.

    SvarSlett
  6. How very pretty. Love the colors Oh heck I love the whole thing. Thank you so much for joining us this week at Through The Craft Room Door ATG challenge. I do hope you will come back again next week and join in again!
    Linda DT TTCRD
    ladybugstampers.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Stunning! Thanks for joining at Lemon Shortbead: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    SvarSlett
  8. BEAUTIFUL card!
    LOVE it ALL, a DELIGHT inside and out!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    SvarSlett
  9. Herlig kort i gult. Gjenbruk er kjekt ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett