onsdag 14. juni 2017

Farfar kort i blått.


Dette kortet er jeg fornøyd med! Fordi jeg fryder meg over å har reddet en katastrofe av en bakgrunn fra papirkurven og laget den om til et Farfar kort:)


Min far og hans lille sønnesønn har et helt spesielt forhold of felles
begeistring for hverandre. Min far gjør de teiteste ting og lille B hyler
av fryd (mens jeg filmer... det blir i familien) og B vet akkurat hvor
bedende han skal se på farfar for at han skal bruke data kunnskapen
sin til å finne en Gråtass video!
 

Her kan man så vidt se hva jeg egentlig prøvde å oppnå... nemlig noen
kule penselstrøk med glitter over distress splatter. (i mangel av faglig
ordforråd når det gjeller maling og sådanne medier) Disse stemplene er
nok ment å vøre litt mere i bakgrunnen tror jeg men nå har jeg kjøpt
dem og da er det meg som rår over deres noe fremtredende skjebne:)

Men så fikk jeg disse runde stemplene i posten og skulle bare teste
dem på den kasserte biten men da syntes jeg plutselig det ble
kult likevel:) så var det bare på med noen sorte prikker det kule
pakkebåndet fra Portugal og den nye far diesen. Et sort panel og
lyseblå kartong og vips så var den "såga" fortalt.

Produktliste:
Akvarellpapir fra Clas Ohlson.
lys blå og sort Bazzil.
Disteress ink.
Archival stempelsverte.
Far dies fra KaBoks.
Prikker fra Panduro.
Pakkebånd fra Portugal.
Glittermaling ukjent produsent.
Stempler fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Crafty Cardmakers. For a spesial man ore boy/fathers day
Creatalicious Challenges.ATG
Cardz for Guyz. something blue for Fathers day.
The Ribon Girl June Card Challenge
Really Reasonable Ribbon. Monocromatic.
Brown Suggar Challenge. ATG
Craft Rocket Challenge. for Men /Boys
Crafting With Friends.ATG
Crafty Calendar Challenge. Boys will be Boys

8 kommentarer:

  1. Wonderful card, thanks for joining us at Craft Rocket. Xxx

    SvarSlett
  2. Wonderful! I love the darker colours and the black ribbon. Great for a man card. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers.
    Glenda DT

    SvarSlett
  3. lovely card. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    SvarSlett
  4. Fab card, the background stamping looks gorgeous, lovely clean design too! Thanks for playing along at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    SvarSlett
  5. Fabulous card - love the background.

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges {#38 – For a boy / man}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#6 – Early summer}
    Alex' Kreative Seite

    SvarSlett
  6. Great card! Perfect for a guy! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

    SvarSlett
  7. Gorgeous card! Love the beautiful background and design. Thanks for joining us at Creatalicious
    Tina dt

    SvarSlett
  8. Love this entry, thank you for sharing with Creatalicious, Jackie CT member.

    SvarSlett