onsdag 13. september 2017

Et kort jeg har spart mange penger på å lage:)

Papirhobby er dyrt! sånn er det med den saken. Mens jeg lagde dette kortet fikk jeg utløp for hele følelsesregisteret fra frustrasjon og sinne til litt nysgjerrighet og vider til den kriblende yrende gleden som hadde endt med et Halleluja hvis jeg hadde vært karismatiker. Hvis jeg ikke hadde hatt kortene å avreagere med måtte jeg nok hatt Personlig trener, Life coach, psykolog og gjerne et Fredskorps for å komme gjennom dagen. Ergo papirhobby er dyrt, men alternativet er dyrere!


Det arket jeg har brukt til bakgrunnen er det ganske mye
struktur i,nesten som et akvarellark men jeg har fått en
bunke med reklameblokker av ei himla grei dame og det er
fra den. Jeg hadde ingen plan om å farge det menn så sølte
jeg meta mica utover matta mi og trev det jeg fik tak i og
dyttet det nedpå.


Jeg kom i tanker om at det muligens kunne fungere å bruke
distress ink og likevel beholde gullet og det gikk jammen meg:)
he he jeg ble så fornøyd at det skal jeg jammen gjøre igjen (i litt
mere kontrollerte former) Gratulerer teksten er embosset med
gull pulver.


Humre Humre, denne bakgrunnen ble nærmest til ved et uhell,
men jeg synes den er så fin og glinsende og i deilige farger:)
Bladene jeg har stanset ut kommer på et annet kort. Jeg kjøpte
diesene på ebay for en 10er i fjor og når de blir embosset synes
jeg de er veldig dekorative og mitt i blinken til noen fargerike
høstkort.




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




8 kommentarer:

  1. Dette var kreativt! Flotte farger :)
    Takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring!
    Klem DT-Irmelin

    SvarSlett
  2. Dette var kreativt! Flotte farger :)
    Takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring!
    Klem DT-Irmelin

    SvarSlett
  3. Flott og høstlige farger.
    Takk for ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Beautiful card, I love the background you created. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    SvarSlett
  5. Lovely card - that golden-spiced background is super. Thanks for entering our challenge this week at Glitter n Sparkle! Vic, DT xx

    SvarSlett
  6. Very nice card. Thanks for joining us in our September Anything Goes challenge at Craft-Dee BowZ. Good Luck with the challenge. Kathy DT

    SvarSlett
  7. BEAUTIFUL. Thanks bunches for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Sure hope you will remember us for our next challenge too! Xj.
    TTCRD DT: Joi@RR{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Så morsomt og fantasifullt kort.
    Takk for at du deltok på utfordringen vår hos NSHK.
    DT- Jeanett

    SvarSlett