mandag 25. september 2017

Glitter og glamm.

 Jeg blir aldeles bergtatt av den nye starlight malingen og glitter pasten:) det er så mye skimmer i malingen at det er vanskelig å ta bilde av:) å så er det som om hele kortet skifter farge når man beveger det. Det går fra rosa til orange og over i kobber Så det ble et skikkelig høstfarget kort.


 Det er ganske jevn farge på bakgrunnen så på første bildet ser man
helefargespillet i det.


   Da malingen var tørket testet jeg en ny stensil med glitter
paste. He he jeg har snart brukt opp halve malingen på to døgn,
men så har jeg en god del bakgrunner liggende på lur også.


 Det panelet jeg har brukt glitter paste på er litt mere ujevnt malt
en bakgrunnen slik at man kan se litt av penselstrøkene og litt av
den hvite malingen under blomstene.


Fjørene har mor og min lille nevø samlet når de har besøkt
en gårds dyrehage med masse fine brune høner:)


inni kortet er det skrivefelt og en enkel pengelomme av rester fra
panelet og fjærene.



7 kommentarer:

  1. Å så nydelig. Så flott bakgrunn du har fått til og ble så fint med glitter mediumet oppå.
    Tusen takk for ditt bidrag hos Hobbygarasjen.

    Gleder meg til å se hva du lager med alle de andre bakgrunnene du har laget også
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. A beautiful project!! Love the colors and the feathers. Love your design!! Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    SvarSlett
  3. Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week. Please also have a look at our DT call and consider applying for the position of DT member, we are a friendly bunch.
    Jo

    SvarSlett
  4. Oh, how gorgeous this card must be in real life ! Thanks for sharing with us at House of Cards

    SvarSlett
  5. Hi wow I love everything it just works so well together it's beautiful and elegant thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    SvarSlett
  6. Så fint med glitter og shimmer. Lune og gode farger. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett